duminică, 23 noiembrie 2008

Because of you..

Imi amintesc cu drag cum eram de nedespartit.. eram "best friends for ever".. sau cel putin asta vroiam eu.. asta imi doream..
S-a rupt totul, si nu stiu de ce..
Nu stiu ce s-a intamplat.. Poate e vina mea, poate vina ta.. Cert e ca tot ce a fost odata acum NU MAI E ! Nu stiu absolut nimic din ce ti se intampla.. Nu stii nimic din ce mi se intampla ! Si asta ma doare ! Nici nu stii cat de tare.. Dar ai ales sa ai alta viata, alti prieteni.. si eu nu vreau, nu vreau.. pur si simplu nu asta imi doresc. Stiu, nu intelegi.. si crezi ca sunt doar eu de vina.. Poate.. dar nu imi place anturajul ala ! Pentru ca nu asa trebuia sa fie..
Acum nu ne vedem decat 5 minute pe zi.. Ce noroc ca suntem la aceeasi scoala !
Nu stii ce fac, nu stii cu cine umblu, nu stii daca plang, daca rad, daca sunt bolnava, daca.. daca doare ! Afla ca doare mult mai mult decat crezi tu ! Dar totul e reciproc.. nici eu nu mai stiu nimic de tine.. Dar durerea pe care o simt.. nu se poate compara cu nimic!
Pacat.. se apropie totul de sfarsit..
Sau poate deja s-a sfarsit totul..
Best friends forever... sau nu..
Te iubesc, DragosteMicasiPufoasa.. mi-e dor ! mi-e dor de tine, de prietenia noastra, de tot.. IMI LIPSESTI !
Si as vrea sa vezi asta... dar stiu ca nu ai cum :)


Hey! GO ON :-j I'll be fine..

3 comentarii:

Stefy spunea...

... nu sunt in stare sa comentez asta , stiu ca ati avut o prietenie foarte frumoasa, insa nu stiu de ce s-a rupt totul dintr-o data .Mi s-a intamplat si mie, dar prieteniile mele nu erau de "aceeasi varsta" cu a voastra . Sper sa revina totul la normal, sa fiti fetele alea care umblau mereu impreuna si pe care eu le-am cunoscut tot impreuna .

MissSunshine spunea...

mersi iubita :) si de mesaj..
>:D< :*

Stefy spunea...

:*:*:*